Coordenadora Antitouradas de Pontevedra

Locais taurinos no ponto de mira. Nom colabores com eles!!!

Anúncios

A passada quinta-feira dia 7 de agosto conhezidos locais  e estabelecimentos da cidade que apoiam à “Coordinadora de Peñas Taurinas” fôrom assinalados por serem colaboradores económicos das touradas e, polo tanto, responsáveis da tortura animal que vimos denunciando.

Colantes com a legenda “ Este local apoia a tortura taurina. Nom colabores” aparecêrom justo acima das suas portas e janelas assim como sobre muitos dos cartazes que os identificam como “Local Colaborador”.

O capitalismo acredita na ideia de que há possibilidade e necessidade de fazer negócio com qualquer cousa, mas muita outra gente nom. 24 touros torturados e assassinados com umha crueldade arrepiante e dolorossíssima nom é, nem muito menos, actividade para lucrar-se. A falta de escrúpulos que caracteriza as inversons privadas tenhem que ser denunciadas independentemente de que a quantidade invertida seja menor ou maior. Simplesmente porque se colaboras com a tortura, és torturador.

Por todo isto, a Plataforma Antitaurina de Ponte Vedra apoia estas iniciativas e pide o boicote a todos estes locais taurinos, porque tomar umha copa alí significa donar umha parte dos teus cartos para financiar a tortura animal.

Nom colabores com eles!!

Anúncios