11
Ago
08

Locais taurinos no ponto de mira. Nom colabores com eles!!!

A passada quinta-feira dia 7 de agosto conhezidos locais  e estabelecimentos da cidade que apoiam à “Coordinadora de Peñas Taurinas” fôrom assinalados por serem colaboradores económicos das touradas e, polo tanto, responsáveis da tortura animal que vimos denunciando.

Colantes com a legenda “ Este local apoia a tortura taurina. Nom colabores” aparecêrom justo acima das suas portas e janelas assim como sobre muitos dos cartazes que os identificam como “Local Colaborador”.

O capitalismo acredita na ideia de que há possibilidade e necessidade de fazer negócio com qualquer cousa, mas muita outra gente nom. 24 touros torturados e assassinados com umha crueldade arrepiante e dolorossíssima nom é, nem muito menos, actividade para lucrar-se. A falta de escrúpulos que caracteriza as inversons privadas tenhem que ser denunciadas independentemente de que a quantidade invertida seja menor ou maior. Simplesmente porque se colaboras com a tortura, és torturador.

Por todo isto, a Plataforma Antitaurina de Ponte Vedra apoia estas iniciativas e pide o boicote a todos estes locais taurinos, porque tomar umha copa alí significa donar umha parte dos teus cartos para financiar a tortura animal.

Nom colabores com eles!!

Anúncios

0 Responses to “Locais taurinos no ponto de mira. Nom colabores com eles!!!”



  1. Deixe um Comentário

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s


Coordenadora Antitouradas de Ponte Vedra

A Coordenadora Antitouradas de Ponte Vedra ten como principal obxectivo a erradicación das touradas na cidade de Pontevedra, entendéndas como unha pseudo-tradición atávica e cruel que pretende o divertimento a partir do sufrimento, martírio e mutilación dun bóvido herbívoro como é o touro.
Froito das dinámicas unitarias vimos convocando xunto a outros colectivos da cidade as manifestacións e actos antitouradas que teñen lugar todos os anos en Pontevedra coincidindo coas touradas.
ÚNETE A NÓS SE TAMÉN QUERES REMATAR CON ESTA VERGOÑA info@pontevedraantitouradas.org

Categorías

Fotos da barbárie

Comparte e distribúe

Creative Commons License
Os contidos de "Pontevedra Antitaurina" están baixo unha licenza Recoñecemento-Non comercial-Compartir baixo a mesma licenza. 2.5 de Creative Commons.

Estatística

  • 30,328 visitas

%d bloggers like this: