Coordenadora Antitouradas de Pontevedra

Iniciamos campanha de assinaturas contra as touradas

Anúncios

Como já adiantamos em notícias prévias, Ponte Vedra Antitaurina começa com força a nova actividade antitaurina ante a proximidade, por desgraça, da nova temporada de “corridas”, quer dizer, de assassinatos de touros à espanhola.

Visto que as instituiçons apoiam a celebraçom de tam instructivas “festas”, temos que ser os sectores sociais contrários às touradas @s que nos autoorganicemos e fagamos ver o que os inquéritos amosam teimudamente; na Galiza a grande maioria da populaçom está em contra desta atrocidade.

Por isso, e para ir quentando motores para a mobilizaçom que convocamos este ano, o Sábado passado levamos a cabo a primeira recolhida pública de assinaturas na Praça da Peregrina, em contra da celebraçom de touradas em Ponte Vedra, actividade que repetiremos nas vindouras semanas e que tivo umha mui boa aceitaçom nesta primeira ocasiom, atingindo em menos de duas horas mais dum cento de apoios. Convidamos-vos a tod@s a assinar em contra das touradas e a participar nas actividades da Plataforma. Porque organizando-nos, luitando e ajuntando a força que só os colectivos podem atingir, as touradas passarám a ser umha triste lembrança do passado da nossa cidade e em toda Galiza.

Anúncios