Coordenadora Antitouradas de Pontevedra

Concelho de Astúrias declara-se anti-taurino e amigo dos animais

Anúncios

A Câmara Municipal de Castrillón, em Astúrias votou a favor de declarar o município como anti-taurino e “amigo dos animais” logo de que a associaçom  ANADEL lograsse levar a pleno a proposta. Do colectivo, asseguram que seguirám a luitar para que mais concelhos ratifiquem a iniciativa animalista, mentres preparam novas campanhas e acçons de sensibilizaçom. Do concelho de Castrillón asseguram que vam levar a proposta ao governo regional de Astúrias para banir as touradas em toda a província.

A moçom nom só rejeita as touradas e a súa publicidade em espaços públicos, se nom que também limita a utilizaçom de qualquer animal em espectáculos, exibiçons ou expossiçons, ficando desta forma também banidos os circos.

É um passo importante que deveram continuar muitos outras câmaras municipais, aprovando moçons para que finalmente esta sanguenta tradiçom nom volte ter lugar de jeito impune. De Pontevedra Antitaurina luitaremos por conseguir que o Concelho de Pontevedra leve a pleno umha moçom similar.

STOP TOURADAS. POLA ABOLIÇOM DO ANALFABETISMO CULTURAL.

Vía: LaTortura

Anúncios