Coordenadora Antitouradas de Pontevedra

Compilación de videos anti-taurinos

Anúncios

“Isto são tradições antigas, já os avôs dos nossos avôs o faziam, faz parte da nossa herência cultural, dos nossos costumes. Deixar de fazer é relegar o nosso passado, a nosa história, além disso quem não gosta sempre pode olhar para o lado e não ver. Mais por favor, respeitem quem gosta estes costumes, não vamos privar a aqueles que apreziam só porque alguns discordam.”

É un argumento centos de veces repetido polos amantes desta “tradición” que consiste en martirizar e asasinar publicamente a touros co fin do desfrute duns poucos. A voz en off deste brillante spot anti-taurino reflicte esta maneira de pensar.  As imaxes… falan por sí propias.

A continuación as imaxes do spot francés que foi censurado polo comité de autorregulación da publicidade televisiva, por ser “excesivamente violento, en especial cara aos máis xóvenes”. Que mundo máis paradoxal, aquel que prohíbe a propaganda contra as touradas e non obstante as segue a promocionar e permitir…

Finalmente , un spot dunha película que promociona os valores animalistas. Está moi ben realizado e a banda sonora é o celebérrimo “Concierto de Aranjuez” de Joaquín Rodrigo.

Anúncios